خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی

ن منظور کافیست، با مراجعه به نشانی اینترنتی و دارا بودن کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم اینترنتی، از سرویس‌های شارژ مستقیم سیم‌کارت اعتباری (عادی و شگفت انگیز)، پرداخت مستقیم صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی، شارژ مستقیم وایمکس و پرداخت صورت‌حساب وایمکس دائمی برخوردار شوید.با استفاده از این سرویس شما مشترکین ایرانسل می‌توانید با وارد کردن شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب، رمز دوم اینترنتی و شماره ۳ یا ۴ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی رقمی مندرج در پشت کارت شتاب یا متن آن، به هر میزان که نیاز دارید پرداخت خود را انجام دهید.
در این روش، شما مشترکین دائمی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ایرانسل می‌توانید جهت استفاده از سرویس «دریافت صورت‌حساب با پیامک» یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۹ بفرستید. سپس می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۵ خلاصه صورت‌حساب قبلی را در یک پیامک دریافت کنید. برای انصراف از این سرویس نیز می‌توانید یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۸ بفرستید.از طریق پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care)بدین منظور لازم است تا مشترکین دائمی، پس از ورود به پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در وب سایت ایرانسل، به صفحه «صورت‌حساب اینترنتی» مراجعه کرده و سپس از طریق گزینه‌های موجود، به مشاهده «خلاصه صورت‌حساب»، «صورت‌حساب تفکیکی» و «صورت‌حساب دوره‌های یافت نشده در سیستم» بپردازند.به لینک کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در صفحه نخست وب سایت ایرانسل مراجعه کنید.در صورتی که از قبل ثبت نام کرده اید، نام کاربری (شماره تلفن) و رمز ورود و سپس شماره سریال سیم‌کارت (KIT number) و یا رمز عبور یک بار مصرف را وارد کرده و به پورتال وارد شوید. رمز ورود یک بار مصرف را می توانید از طریق سیستم کنترل حساب اینترنتی دریافت کنید.
جامع هدف محصول و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی یا مشتریان محصول اعم از بالقوه و بالفعل:
(جدول شماره خرید شارژ ایرانسل بانک ملی 2)
۲ - از طریق استفاده از کدهای دستوری (USSD)شما می‌توانید بخشی از عملیات متفاوت آهنگ پیشواز را با استفاده از کدهای دستوری انجام دهید. برای دیدن منوی اصلی آهنگ پیشواز #۷۷۷* را از خط خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ایرانسل خود شماره گیری کنید و سپس یکی از گزینه‌های منو را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید مستقیما کدهای زیر را شماره‌گیری کنید.
بدینوسیله به اطلاع میرساند :در نظر است به منظور ارتقاء فروش ، تعداد محدودی کارت شارژ 1000 تومانی همراه اول با تخفیف استثنایی 7% برای اولین بار در کشور، جهت استفاده مصرف کننده نهایی عرضه شود که بودجه اختصاص یافته به خرید شارژ ایرانسل بانک ملی این طرح از طرف شرکت تهران اینترنت تامین میگردد.براین اساس سود سایت تنها در قدرت تبلیغ در عرضه کالا با تخفیف منحصر بفرد گنجانده شده و کارمزدی به جهت فروش این کالا به سایت تعلق نخواهد گرفت.دوره این تخفیف یک هفته می باشد.بدیهی است طرحهای مشابه ای در آینده صورت خواهد گرفت
جوزف نای پدر قدرت نرم درباره فضای خرید شارژ ایرانسل بانک ملی سایبر می¬گوید: قدرت بر اساس منابع اطلاعاتی چیز جدیدی نیست؛ اما قدرت سایبری حرف جدیدی به همراه دارد؛ تعاریف متعددی برای فضای سایبر وجود دارد اما عموما “سایبر” پیشوندی است که معنای فعالیت‌های مرتبط با کامپیوتر و الکترونیک را می‌رساند. بر اساس یکی از تعاریف، “فضای سایبر یک حوزه‌ی عملیاتی است که به منظور بهره‌برداری از اطلاعات از طریق سیستم‌های به هم پیوسته و زیرساخت یکپارچه‌ی آنها، با استفاده از علم الکترونیک شکل گرفته است.” قدرت به زمینه بستگی دارد و قدرت سایبری به منابعی که قلمرو فضای سایبر را شکل می‌دهند.
. اما در کل برنامه‌هایی از اين دست، از جمله Messages، نشان می‌دهند که RIM در بخش نرم‌افزار عملکرد خوبی دارد. خبرهای اخير نشان می‌دهند که پلی‌بوک دارد راه درست را پيدا می‌کند. اين تبلت (در کنار آی‌پد) يکی از امن‌ترين‌های موجود در بازار است که آن‌را به گزينه‌ای مناسب برای کاربردهای تجاری بدل می‌کند. اين تمهيدات امنيتی سطوح گوناگونی از امنیت را برای حساب‌های ايميل Exchange و پشتیبان‌گیری از داده‌ها در اختیار کاربر می‌گذارند. باتوجه به دو مزيت بزرگی که در بالا به آن‌ها اشاره شد (ايميل بومی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و امنيت)، RIM می‌تواند بلک‌بری پلی‌بوک را به عنوان يک تبلت برای کاربردهای اداری-تجاری بازاريابی کند. به اين ترتيب، افرادی که هم به سرويسی همچون Exchange نياز دارند و هم ممکن است گهگاه روی ‌تبلت خود فيلم تماشا کنند، به سمت آن جذب خواهند شد.
تا جایی که می‌دونم، شما می‌تونید برای کارت هدیه هم مثل دیگر کارت‌ها رمز دوم بگیرید. برای این کار باید به دستگاه خودپرداز بانکی که کارتو صادر کرده مراجعه کنید، و از قسمت «عملیات رمز» و «تعیین یا تغییر رمز دوم» برای کارت هدیه‌تون رمز دوم بذاریدمن رمز کارت رازدم ولی جواب می آید خرید شارژ ایرانسل بانک ملی رمز وارد شده اشتباه است آیا رمز اینترنتی می خواهد؟بله. شما برای خرید اینترنتی نیاز به رمز اینترنتی، یا همان «رمز دوم» دارید. طریقه‌ی دریافت رمز دوم در مقاله‌ی بالا گفته شده است.
۹ فعال‌سازی بازیابی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی تماس‌های ناموفق ۷۰۰-۳-۱-۳ *۱۴۰*۳*۱*۳#
۱۰۲۴/۲۵۶ ۳ ۴۰۰,۰۰۰ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
شرکت تامین تلکام وابسته به سازمان تامین اجتماعی، نام تجاری 'رایتل' را برای سیم کارت های نسل سوم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی انتخاب کرده است. این اپراتور علاوه بر سرویس‌های چندرسانه‌ای و مکالمه تصویری، اینترنت را با سرعت 512 کیلوبیت بر ثانیه از طریق تلفن همراه برای کاربران مهیا می کند.
سرعت: بسیار سریع است، استفاده از کلیه خدمات جیرینگ در مقایسه با سایر سرویس ها در نهایت سرعت انجام می شود. نیازی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به رفتن به بانک یا شهرهای اطراف جهت انجام عملیات بانکی نیست.امنیت فوق العاده: نیازی به داشتن و حمل مقدار زیاد پول نقد ندارید سرویس برپایه یک پلت فرم قابل اطمینان و دقیق بنا شده است مانند خدمات و سرویس های بانکی از PIN codeو الگوریتم های رمزنگاری در شبکه استفاده شده است.




2- تلفن گویا (IVR) مشترکین می توانند برای خرید آهنگ با استفاده از گوشی تلفن همراه خود با سامانه اطلاع رسانی 9990 (بصورت رایگان) تماس گرفته و با انتخاب خرید شارژ ایرانسل بانک ملی منوی خدمات غیرحضوری، سرویسهای جدید، سرویس آوای انتظار و فشردن کلید 1، کد آهنگ مورد نظر خود را وارد نموده و سپس کلید مربع را انتخاب و خرید خود را تکمیل نمايند.
شماره تلفن‌همراه شماره سريال سيم‌کارت شماره مدرک شناساییلطفا توجه داشته باشید که برای دریافت صورت‌حساب کلی، نیازی به وارد کردن کدملی نیست.آن دسته از شما مشترکین ایرانسل که در نظر دارید نسبت به تغییر مالکیت سیم‌کارت خود اقدام نمایید و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی یا تمایل دارید صورت‌حساب خود را تا تاریخ همان روز دریافت نمایید می‌توانید از گزینه «صورت‌حساب فوری» استفاده کنید.برای دریافت صورت‌حساب تلفن همراه خود
تعرفه GPRS بطور کلی حجم داده ها براساس بایت سنجیده می شود. همانطور که می دانید، حدوداً به هر 1000 بایت یک کیلوبایت (KB) و به هر 1000 کیلوبایت یک مگابایت (MB) می گویند. شما به آسانی می توانید در هرلحظه هزینه های خود را محاسبه کنید. کافی است تا تعداد بایت هایی که ارسال یا دریافت کرده اید را در تعرفه ضرب کنید.لطفاً به خاطر داشته باشید که کارکرد دیتای شما شامل کلیه اطلاعاتی خواهد بود که توسط خود شما یا به صورت خودکار از گوشی، رایانه دستی یا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی لپ تاپ شما ارسال و یا دریافت می گردد.براي مشاهده تعرفه GPRS برای نخستین بار در ایران...
ما بايد به دنبال تشكيل يك ارتش منسجم سايبري براي مبارزه در اين فضا باشيم.اين ارتش بايد بتواند ضمن مبارزه تدافعي و سلبی با تهاجم دشمن،خود به توليد برنامه بپردازد و ذهن مخاطبان خود را نه تنها در ايران بلكه در سرتاسر جهان به خود جلب كنیم.اين ارتش مي تواند با حضور موثر خود در اين جبهه ابتكار عمل را از دست دشمن خارج سازد.حضور ما در اين عرصه اجتناب ناپذير است.با گسترش ارتباطلات مجازي و امكان دسترسي بالا به آن،ميزان اثر گذاري سايت هاي اينترنتي روز به روز افزايش مي یابد و غفلت ما در اين مورد تبعات جبران ناپذيري را به دنبال خواهد داشت.ما نمي توانيم جوانان خود را به بهانه مصون مانده از خطرات آلودگي فضاي مجازي از استفاده از فضاي مجازي محروم كنيم.اينترنت پديده و دستاورد بزرگ بشر در قرن حاضر است كه توانسته به پيشرفت بشر كمك كند و امروزه بدون اينترنت امكان رشد و پيشرفت فراهم نيست.اينترنت يك ابزار و وسيله است كه مي توان هر نوع بهره اي را از آن برد.اينترنت در زندگي امروز مردم جهان جاي خود را باز كرده و امكان خرید شارژ ایرانسل بانک ملی حذف آن وجود ندارد.لذا اين نوع بهره برداري ماست كه مفيد بودن يا مضر بودن آن را تعيين مي كند.مدارس ما و خانواده هاي ما بايد نحوه بهره گيري صحیح از اينترنت را به جوانان و نوجوانان بياموزند و ماهيت آن را براي آنان شرح دهند.ما بايد آنان را از تبعات و اثرات سوء سايت هاي ضد اخلاقي و اهداف شوم گردانندگان آنها آگاه سازيم تا آنان خود تصميم بگيرند كه به هنگام استفاده از اينترنت فريب دشمنان را نخورند.ما بايد براي حضور گسترده د و موثر در فضاي مجازي سرمايه گذاري كلاني را انجام دهيم و رفته رفته از حالت تدافعي خارج و آرايش تهاجمي به خود بگيريم.ضمن آنكه بايد نسبت به منهدم كردن سايت هاي ضد اخلاقي ،دستگيري و مجازات عوامل و گردانندگان آنها اقدام كنيم. مسئولان از رهبري و ملت عقب افتاده‌اند، زيرا آنها هنوز به خود نيامده‌اند كه جنگي با عنوان جنگ نرم به وجود آمده است و ملت ضربه‌هاي بسياري را متحمل شده، رهبري و آحاد جامعه بالاخص جوانان متوجه اين موضوع هستند و كم‌كاري مربوط به مسئولان مياني و يا خواص فرهنگي است. آنها با همان راهكارهاي قديمي درصدد گذر از اين دوران هستند در حالي ‌كه بايد باور به مسئله تهاجم فرهنگي و جنگ نرم رسانه‌اي عليه تشيع ايجاد شود، دشمن با صرف هزينه‌هاي بسياري در اين فضا، فعاليت‌هاي چشمگيري انجام مي‌دهد و با تمام تحريم‌ها، راه نفوذ را اينترنت و فضاي سايبر مي‌داند، اما مسئولان فرهنگي متوجه اين مسئله نيستند.مشكل اصلي عدم توجه به تهاجم فرهنگي توسط مديران است. آموزش نيز در زمينه مقابله با تهديدات نرم رسانه‌اي محدود است، بايد كاربران ما اين هنر را داشته باشند كه در سطرهاي محدودي چكيده‌اي از مطالب را عنوان و در دسترس ديگر اعضا بگذارند در حالي كه در اين زمينه هنوز آموزش‌هاي لازم داده نشده است و با راهكارهاي مناسب مي‌توان از ظرفيت‌هاي فضاي سايبر بيشتر و بهتر استفاده كرد.
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
5- برقراري ارتباط خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مقدور نمي‌باشد. No Connection
ایرانسل افتضاح است. پشتیبانی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی در حد صفر
• شارژ رمزدار نزد فروشندگان مجاز ایرانسل:دریافت رمز شارژ از طریق پایانه های فروش نزد فروشندگان مجاز ایرانسل. شـارژ الـکترونیکـی (e-Charge) شارژ خط به خط (P2P):انتقال مبلغ مشخص اعتبار، خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از سیم کارت اعتباری خود به سایر خطوط ایرانسل. با مراجعه به فروشندگان مجاز ایرانسل:خریداری شارژ از فروشندگان مجاز ایرانسل دارای گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی. خرید شـارژ از طریق اینترنتكارت شارژ ۲۰ هزار ریالی ایرانسل دارای ۱۹,۰۴۸ ریال اعتبار مكالمه و ۹۵۲ ریال مالیات بر ارزش افزوده است خرید آنلاین شارژ و پرداخت صورت‌حساب ایرانسل بدون وارد نمودن کد
GPRS در واقع روش نوینی برای ارسال داده ها از طریق تلفن همراه است. با استفاده خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از GPRS:اینترنت از آن شماست!
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دکمه ستاره * را فشار دهید.
2.در صفحه اصلی سایت در قسمت پورتال مشترکین شماره تلفن ADSLخود را همراه با 21 وارد نمایید و دکمه ورود را بزنید, سپس بر روی لینک شارژ الکترونیکی کلیک نمایید. (مطابق تصویر زیر)سپس به بخش شارژ الکترونیکی کاربران منتقل شده در صفحه فوق شماره تلفن ADSLخود را بدون 21 وارد نموده و سرویس مورد نظر را انتخاب نمایید و جهت پرداخت آن لاین روی یکی از درگاه های بانک ملت یا پارسیان کلیک نمایید. (مطابق تصویر زیر).در صفحه درگاه پرداخت بانک مشخصات کارت خود را وارد خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نمایید:توجه! شما با استفاده از کلیه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب می توانید از درگاه بانک پارسیان یا ملت در هر ساعتی از شبانه روز اقدام به تمدید یا رزرو اشتراک خود به صورت آنلاین نمایید.شما موفق به تمدید اشتراک خود بدون مراجعه حضوری و صرف هزینه در کمترین زمان ممکن به صورت آنلاین شدید.

من وایمکس ایرانسل باسرعت512 دارم و دوستم هم که در نزدیکی ما ساکن اند وایمکس مبین نت باسرعت 512 داره مودم هامونم یکیه مدلشbm632w هردومونم قدرت سیگنالمون عالی وپوشش کامله فقط یه فرق بسیار بزرگ داره اونم اینه که SHAREسرعت دانلود ایرانسل1-8 است ومبین نت 1-4 یعنی سرعت دانلود ایرانسل بین 60 تا64 درنوسانه واین واقعا پایینه ولی سرعت دانلود مبین نت بین120 تا128 درنوسانه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ودرکل مبین نت بسیار بهتره وساعات شبانه هم دانلودش رایگانه ولی ایرانسل نیست! مبین نت قطعی شبکه هم ندارد ولی ایرانسل بسیار دارد! من اشتباه کردم ایرانسل گرفتم و واقعا پشیمانم احتمالا از این ماه شارژ نکنم و با همین مودم از مبین نت سرویس بگیرم.
در صورتیکه ۲۰ مرتبه دستور خط به خط را با رمز اشتباه ارسال کنید، این سرویس برای شما مسدود می شود و برای فعال سازی مجدد آن باید با مرکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید. در هر بار انتقال، مبلغ ۵٠٠ ريال به عنوان کارمزد از اعتبار موجود در حساب فرستنده کسر خواهد شد.نحوه تغییر شماره رمز خط به خط:برای تغییر رمز خود، کافیست دستور زیر را (از چپ به راست) با یک پیام کوتاه به ١١١٢ ارسال کنید: از چپ به راستبه عنوان مثال اگر می خواهید رمز خود را از ۱۲۳۴۵ به ۳۳۳۳۳ تغییر دهید، باید خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دستور زیر را با یک پیام کوتاه به ١١١٢ ارسال نمایید: از چپ به راست
دوستان من کرج هستم و512 ایرانسل استفاده میکنم.آنتن دهیش خوبه و قطعی هم میشه گفت اصلا نداره یا ماهی شاید 5 دقیقه داشته باشه.تنها ایرادی که داره سرعت دانلودشه که بین60-64 هست.بخاطر همین میخوام اگه بشه مبین بخرم ولی موندم اینکارو بکنم یا نه.یه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی سئوالم داشتم اینکه اگه مبین بگیرم میشه مودم ایرانسلمو به مبین تغییر بدم یا نه؟
لذا توصيه مي‌شود از واگذاري تلفن همراه به صورت رهن، اجاره يا وكالت، جداً خودداري و جز به صورت قطعي و با تنظيم سند صلح در دفاتر اسناد رسمي و دفاتر خدمات مشتركين تلفن همراه، نسبت به انتقال تلفن همراه اقدام نكنيد. ج) سوء استفاده از تلفن همراهدر مواردي كه تلفن همراه در اعمال مجرمانه يا نظاير آنها مورد استفاده قرار گيرد، مسئوليتش بر عهده مشترك است. لذا توصيه مي‌شود مشترك تلفن همراه هر چند به طور موقت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی آن را در اختيار اشخاص ديگر قرار ندهد. د) سوء استفاده از شناسنامه تلفن همراهدر صورتي كه شناسنامه تلفن همراه، مفقود يا به سرقت برود، صاحب تلفن بايد در اسرع وقت به ادارات مناطق مشتركين تلفن همراه مراجعه تا پس از تكميل فرم‌هاي مربوطه و انجام مراحل قانوني، نسبت به جلوگيري از جعل شناسنامه اقدام گردد.
حالا اینی که انقدر پیرامونش صحبت کردین قطعات یدکیش تو شمال پیدا می شه یا باید بیایم در به در میدون شوش بشیم و از دست گونی فروش های میدون خراسان لوازمشو پیدا کنیم؟؟؟سلام دوستان خدمتون عرض کنم حدود 1 سال مودم مبین نت داشتم خیلی اذیت شدم چرا ؟ الان چراش بهتون میگم پشتیبانیش ضعیف بود دیگه از ساعت 2 شب به بعد سرعتتش وحشتناک میومد پائین اونم به دلیل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی رایگان بودنش و خیلی اپراتور هاش بی ادب هستن راستی مودم من از این بیرونی ها بود ولی الان چند ماهی ایرانسل خریدم با سرعت 512 شرکتی حقیقی ترکوندم اپراتور 24 ساعته رایگان هر گیگ اضافه مبین نت 10000 هزار تومن ایرانسل 6500 بعد ماهی 20 هزار تومن واریز میکنم ولی اون موقعه که میبن نت بودم با همین سرعت 28 تومن میدادم راستی اینم یادم رفت که بگم ایرانسل از ساعت 2 به بعد رایگان بدون اینکه حتی شارژی که داشته باشی میتونی با سرعت بالا به اینترنت وصل بشی

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
جدول عملیات پایه از طریق کدهای خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دستوری
"__________________________نوکیا سری ۶۰ و بالاتر"مسیر زیر را خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دنبال کنید :
۱۴ ثبت شماره در فهرست خرید شارژ ایرانسل بانک ملی طلایی ۷۰۰-۳-۴-۱ *۱۴۰*۳*۴*۱#
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
• در هنگام فعالسازي رمز شارژ الكترونيكي خود دقت نماييد ، زيرا در صورت تكرار بيش از 4 بار خطا در ورود رمز ، سيم كارت شما قفل شده و وارد ليست سياه مي شود . در اين صورت براي برقراري مجدد ارتباط ،‌ به دفاتر خدمات ارتباطي (سایراستانها) مراجعه و يا با مركز اطلاع رساني تماس حاصل نماييد.جهت هرگونه پيگيري بعدي،‌ رسید عابر بانک و یا دستگاه pos صادر شده را تا پايان زمان استفاده نزد خود نگه داريد.در صورت بروز مشكل، از خرید شارژ ایرانسل بانک ملی فروشنده راهنمايي بخواهيد و يا با مركز پشتيباني شركت توزيع كننده تماس بگيريد. چنانچه موفق به برقراري ارتباط نشديد براي پيگيري با سامانه ارتباط مردمي همراه اول (9990) تماس حاصل نماييد.جهت سهولت و امنیت بیشتر پیشنهاد می گردد ازشارژهای الکترونیکی استفاده نمائید.
اقا این مبین نت افتضاح خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
شما مشترکین عزیز می‌توانید خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نظرات و پیشنهادات خود در مورد سرویس نمای ایرانسل را با کلیک بر گزینه «نظرات» ، در اختیارمان قرار دهید. فرم ارائه شده در این صفحه همچنین به شما امکان خواهد داد، مشکلات پیش آمده در روند استفاده از این سرویس را گزارش کنید مشاهده صورت‌حساب از طریق پیامک و اینترنت و پرداخت صورت‌حساب از طریق اینترنت به همراه ۲% تخفیف! ویژه مشترکین دائمی) مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانند هر زمان که مایل باشند، صورت‌حساب سیم‌کارت خود را از طریق وب سایت ایرانسل، پیامک و یا پورتال کنترل حساب اینترنتی مشاهده کنند.از طریق وب سایت ایرانسل
ایرانسل کارآفرین برتر استان خرید شارژ تهران شد (دی ۸۹)• ایرانسل جوایز جشنواره خرید شارژستاره های فناوری ایران را درو کرد (اسفند ۸۸) ایرانسل برنده جایزه ملی مدیر خرید شارژیت پروژه ایران در سال ۸۸ شد (آبان خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ۸۸)• ایرانسل مؤدی نمونه مالیاتی سال خرید شارژ شد (تیر ۸۷ )• اهدای لوح تقدیر تو خرید شارژسط رئیس جمهور به مدیرعامل ایرانسل با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (اردیبهشت ۸۷) • ایرانسل برترین سرویس دهنده مخا خرید شارژراتی سال کشور شد (اسفند ۸۷ )
۴-از طریق تماس با تلفن گویای ۷۷۷ شما همچنین می توانید از خط ایرانسل خود با شماره ۷۷۷ تماس بگیرید و طبق دستورالعمل های صوتی کلیه عملیات مربوط به آهنگ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی پیشواز را انجام دهید. شما حتی می توانید در این روش اول آهنگ ها را بشنوید و سپس انتخاب نمایید. لطفا توجه داشته باشید که هزینه تماس، بر مبنای تعرفه تماس های داخل شبکه ایرانسل محاسبه خواهد شد.
* برای خرید آهنگ دلخواهتان کد آهنگ را به ۷۵۷۵ ارسال کنید. به عنوان مثال برای حذف آهنگ۱۰۰۱۰۰ عبارت HZ۱۰۰۱۰۰ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.منظور از آلبوم مجموعه آهنگ های پیشواز خریداری شده شما است كه دوره اعتبار آنها هنوز باقیست.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: